همسو بودن عناصر در پوستر
همسو بودن تمام اجزای گرافیکی:
ابتدا تصمیم بگیرید که مخاطب قرار است به چه ترتیبی مطالب پوستر تبلیغاتی شما را بخواند. سپس برای دستیابی به این هدف، از رنگ ها، خطوط، ابعاد و میزان متن استفاده کنید و برایش یک مسیر مشخص قرار دهید.
در پوستر تبلیغاتی مربوط به فستیوال سالیدا، دقیقا همین اتفاق افتاده است. مخاطب مسیر خواندن متن را مانند مسیر خوردن نوشیدنی داخل لیوال طی می کند.

+ نوشته شده در دوشنبه بیست و هفتم آذر ۱۳۹۶ ساعت 11:48 توسط مهدیه عبدالحسینیان
|
این وبلاگ برای آموزش و طراحی پوستر، آموزش و طراحی کارت ویزیت، آموزش و طراحی آرم و لوگو، آموزش و طراحی بسته بندی، آموزش و طراحی ست اداری(هویت بصری)، آموزش و سفارش تصویرسازی، آموزش و سفارش محصولات چرمی، آموزش و صفحه آرایی کتاب و مجله، طراحی کاتالوگ و بروشور، طراحی پیکتوگرام، طراحی اپلیکیشن ایجاد شده است.