وقتی اردیبهشت ماه، طراحی پوستر چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت توسط دبیر رویداد به من سفارش داده شد، با بررسی پوسترهای دوره های پیشین و با توجه به دیدگاه ها و سیاست های اعلامی سفارش دهنده مبنی بر تاکید بر گویا و صریح بودن، بهره گیری از زبان جهانی هنر، قابل فهم بودن برای همه مردم دنیا، حمایت از مقاومت و بیداری منطقه، نقش ملت های بیدار در مقابله با استکبار جهانی، مقابله با جنگ نرم و رسانه‌های استکباری، در برگیرنده همه انواع مقاومت ها در سراسر دنیا و… به دنبال ایده بین المللی مشت مقاومت، که پیش از این هم مورد استفاده قرار گرفته بود رفتم. پس از اتود و تصمیم گیری در مورد فرم، دو تکنیک متفاوت را اجرا کردم تا احتمال تامین نظر مخاطب و سفارش دهنده را بالا برده باشم.
اما طبیعی است که همیشه هم اثر طراح پیروز نمی شود و می بینیم عکسی که هیچ یک از ویژگی های در خواست شده را ندارد، در سطحی بسیار وسیع اکران شده است. متاسفانه با وجود جستجوهای بسیار نام خالق اثر اکران شده را در هیچ رسانه ای، حتی در خبر رونمایی پوستر و سایت این جشنواره نیافتم.
پس از دیدن اثر اکران شده در پرتابل های شهری تصمیم گرفتم برتری های احتمالی اثر اکران شده نسبت به پوستری که ساختم را از مخاطبین بیاموزم.»

« محمد اردلانی»  یک طراح گرافیک تجربی است که فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده. همکاری با شرکت های تبلیغاتی متعدد و سازمان هایی از جمله شهرداری تهران، شرکت مترو تهران، دانشگاه علوم پزشکی ایران، حوزه هنری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بخشی از فعالیت های او هستند. اردلانی همچنین برگزیده نخستین جشنواره تجسمی تهران و برگزیده ششمین جشنواره بین المللی تایپوگرافی اسماء الحسنی است. علاوه بر تدریس حضور در ده ها ورکشاپ و نمایشگاه انفرادی و گروهی در کشورهای ایران، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، اتریش، هلند و فنلاند نیز در کارنامه کاری او به چشم می خورند.